合作伙伴

歡迎光臨!這裡記錄了我個人生活點滴與訊息傳遞平台,歡迎您來細細品味!!!
歡迎有興趣與我一起开创崭新的未来,愿意和我一起同心协力、一起美梦成真成功者,
請聯絡: lcwlife@gmail.com or greatinfinityideas@gmail.com or lovechangeworld@me.com

Wednesday, December 3, 2008

送给PohKwee的文章


“我从来没有想到你会不成功因为你不是普通人,在你的人生字典里没有“失败”这两个字。我觉得只要你选择对了,不断学习、踏实经营、诚信待人,那么就不可能不成功。”

最后我以这一句话和您共勉: 金钱和时间自由是绝对会得到的,但是最宝贵的还是那班和你一起打拼这美好事业的朋友和伙伴们。
Mortgage Reduction Business Partner
More Details Information Please Visit Supex Agency Website - http://www.sppa.webs.com/ or contact +6016-778 4833

2 comments:

Teo, PohKwee said...

Hi! Thanks for the message!

No one can take our dreams away. People do not succeed because they choose to give up their dreams when they face obstacles. ... and live with excuses, just to make oneself feel better.

CW Low said...

Ha! Ha! Ha! I agree what u say...